migrän, och hjärnan intagen av aliens
helt körd just nu. migrän och skit. flummade ihop något helt meningslöst på en 20 min. enjoy
började med att sprätta upp mitt gamla gossedjur sedan fäktade med fingrarna och skrek "jag skjuter dig i pannan kossan-mu" rev rummet som jsg själv stylat och dekorerat back in the days när men var kapabel a bajta från dileva. om jag hade tänkt på det innan att jag slog i spiken snett hade inte droger varit hammaren, inte tagit piken som ett skämt gjort alla fel som en katolsk geek kan göra varit torsk pä weed och allt det där gröna jag kastade kniven, weedet och allt annat från streetsen rensar hjärnan från skiten, och ändrar på livet kastade bilder jag hade på morsan och farsan även allt det där andra som var korkat att kasta kastar gamla disneyfilmer, lägger minnena åt sidan vilar och tänker, drömmer mig bort till innan som om jag tänker stå här och sniffa prutt skyndar mig för snart låter jag som piff och puff rev sönder gamla kuddar, dun flög hit och dit en hjärntvätt tills jag är clean som gudrun, rik och fin läker såren som en indian, du vet en sån där weird gubbe som sagt, lägger allt åt sidan tills jag är en ren snubbe stenhård som en pansarvagn, fast det blir fucked ibland ändrar inte på mig, jag är väl alltid samma man fast nu kommer brotten och drogerna i andra hand jag hälsade på herr. blå, på den grisen idag sa rakt upp i ansiktet på honom "jag har hatat dig sen liten shalala" avslutade skrattet med "ta mig daa!" tur att jag springer fort typ som emil i lönneberga snuten vat seg, gammal, senil, slö, japp sådär ja som stålmannen, jag vet det, efter allt roligt jag rökte synd för mig att han var övermänsklig, det blev dryga böter massa kladd kladd, och lite boom boom bang lite zoom zoom flap, lite slap slap bääm det är så det är, lite flum och sånt där dumt det här, damn, det här är min värld se och lär, hälsningar ett sär med migrän
peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|