äkta skit är äkta skit Det va för längesen när drömmar täntsav en individ som idag inte känns igen.Han hade pengar jobb en familjefarsom tog ledigt för att va med sina barnMen det va längesen nu känns det som på låtsatsdrömmar som tändes har nu slocknatligger på soffan och bara slappartigger så ofta om att vara pappamen sluta snacka du vet ju faktasen lutar det åt att jag är förtappadmen alkisgubbe du är föraktadföralltid nu nykter eller packaddet fanns en tid jag hade tillitdu va kritvit allt va skitfintmen i nu tid är inget cleantförutom en flaska vin och ett glas de va sprit iallt annat är bara svart och jag blundar intedet enda positiva... DU PUNDAR INTEbara en alkis men det funkar intehur klara jag mig undrar ingen?jag växte upp såg dig slå mammasen första gången blev jag förbannadbyggde upp vreden byggde upp hatettills jag va redo att utdela slagenbam-bam först läppen sen magendu va störst men även mest tagendu va chockad din fitta helt rättdu blev knockad på fler sättinte bara fysiskt även psykisktjag va helt kylig nästan rysligtdu hatar mig för jag inte är den du trormed satan hade jag hellre delat mitt blodför jag känner mig smutsig som skit under skor