Tackar för kritiken, bra som dålig! Det där med radbrytningar mitt i meningar får mig att behålla en inte allt för lång rad som sticker ut jämfört med alla andra. Och varför det säkerligen verkar snurrigt för dig när du läser texten är för att du inte begriper dig på hela sammanhanget då det inte bara är mitt ex som jag menar, fast att man egentligen kan tro det. Men jag håller med dig, den är jävligt snurrig så går det när man har 1000 olika tankar i hjärnan när man skriver ner det och då går det som det går, kan väl inte direkt säga att det är en utav de starkaste texter jag skrivit, men det är den första på några veckor så jag får väl nöja mig. Det där med slutord och diverse saker du tar upp kan jag faktist inte hålla med dig om, visst kan det låta tjatigt ibland men de flesta rader är ju rätt hårda bara kolla på "Många fjantar hatar mig men dom kan inte skada mig, har aldrig fått en smäll inte ens tanken har slagit mig" Visst nu håller inte min rad samma klass som den men som helhet tycker jag inte att det är några särskilda fel på min rad. För att vara helt ärlig, så började det inte med ens en tanke om att ens dra in dessa två personer jag menar i texten, hade inte en aning förns jag kom på att jag kunde slå två flugor i en smäll. Hade en galen napalm-rad som jag tänkte dra med, när jag väl skulle skriva ner den så va den ett minneblott. Kan även hålla med om att radbrytningarna blev lite många när jag nu väl läser texten igen och du sagt det, tackar så mycket för att du tog dig tid! :) Sånt gillar vi!
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill