Tical - Bitch [krane diss]
Om ni vill skratta så gå in på: Länk till http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/660833/1.aspx
krane da tjej är en mes & kolla in killens usla mixtape om ni vill skratta så ni pissar i brallan. Fattar du inte att du inte ska gå emot snubbar som är tyngre än dig?
Börja nu inte gråta.
Kallar mig bög, men killen är heminredare han snackar om knulla, men är med i scouterna som- seminarieledare Ska du verkligen gå emot en motherfucker som mig? Och +"Du är Inte Lika Het Längre"+ handlar om dig Ser på din Cover att du är ett jävla särbarn Man hade kunnat tro att det är stanislav du lärt av -Nää, aww men vadå? Blev du Ledsen? Men +"Vi Tänder en Spliff"+ Dina låtar? Jag vänder på ditt skit så jävla pinsamt att du borde lämna direkt eller.. nej! Du ska stanna här, bunden i stolen och berätta för alla om hur du har blivit huggen av ormen killen som sjunger på muggen om morden av en trogen och dagen efter läsa om hur du blev funnen i skogen Du droppade 32 bars, bara svammel och skitsnack Hade jag eller mina polare bott i din by, hade du haft livvakt För allvarligt talat grabben, du är skit wack Man hade kunnat lura dig att mitt bajs är en bit hash jämföras? Du är en padda & jag är en vit haj Var kommer du ifrån? Min syrra är mer street än dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|