Sellish - 4 dar av skit Dag 1: Jag sitter fast i en istunnel kan inte röra migJag bara skriker o skriker men ingen kan höra migHar en tändare i fickan, kan kanske elda uppHetta isen, sticka upp o känna luftMen ja når inte tändarn så ja gnuggar benenJa tappar den ser den rullar ner, ja börjar be o sjunker ner senDag 2: Känner mig inträng, tittar runt, ligger i cementRummet e mörkt känner mig trött, klockan e mycke, tiden e ju kvällEller de e natt, nån kommer mörda mig, skiter ju i vemFör ja har redan blundat, hör nåt, öppnar ögona igenSer nåt genomskinligt, blir rädd, vem sköter spökerna ikvällJag andas för stunden, döden röker man igenDag 3: Jag tittar runt, ser massa minnenNär nåt gått i spillo, tekannan rinnerLevt i hinder, måste bryta mig friLer nu mindre, bomben skiner i tidNär man ser den falla, gör man allt man kanHär lever dem alla, men då dör man på manDag 4: Vaknar upp i sängen, brukar inte händaRak i ryggen säg mig, tusen skiljas, lämnasBara håll ihop, och se vart de gårTa mig på mitt ord, du hållde kaos igårNu e frugan arg, händer allt för oftaNu blev de skjut alarm, lämnas kvar o blottas