Jungsub - 24Skrytbars
1,2,3 klampar in med kniv i handen och jag gör det smutsigt, precis som skit i arslet slänger punches på käftar när spottar min rapp du ställer dig vid micken för att droppa nåt kasst! motherfucker horbarn, rimmar fett om ingenting, men precis som din morsa får du mittenfingret lille killen, varför ska du battla subban klart du spottar skit när du får torka ass med tungan! jävla ungar - kanske söker ni beef ni kan inte beefa mig för jag dödar mc's! grabben, du blir kastad till marken vi hjälper dig upp om du kan rappa till takten inte fan gick det bra, så vi kastar ner dig din största dröm är att du rappar med mig kommer aldrig hända, för du är ingenting och om du vill slåss, slår jag tills du ligger still.. jag skiter i reffen som nu beatet är uppbyggt som en brud i dubbelmackor, så faller du för grupptryck! 24 tunga rader och dom flyter fint jag skiter dig i käften tills det flyter skit! för det är så vi gör i ghettot du röker milligram, och fan jag röker hekton publiken börjar gråta när jag lämnar micken vafan ska man säga? säger jävla fitter'!
lite slarvigt skrivet, rappar annorlunda på nåt enstaka ställe kommentera vad ni tkr, pz
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
|