Kewd - Dödens mur
vers klart att jag är pratglad klart jag kan va rolig men sanningen är viktigast och den är ganska blodig häng med bakom kuliserna där snubbar saknar masker där livet kan va bäcksvart och man gråter genom natten halsar massa vatten och sventten bara rinner drömmer mig tillbaka när jag låg innanför grinden massa minnen men ingenting är värt att nämnas alla som jag sårat och alla som jag lämnat brända änglar har blitt sända gav dom fingret och drog sprang till någon pundarkvart och fixa mig en dos men nu så mår jag bra om ni kollar på fasaden nymålad och fin men hela insidan är trasig men leendet det räknas jag är inte fröken sverige bara någon kotte som vill leva lite bättre skriver texter som en dagbok lite terpai ja gör det för mig själv så fuck u alla ni som tror nånting
reff är jag bara den enda här finns det någon likadan är jag bara den enda som kan må här varenda dag är jag bara den enda som kan känna denna känsla nu är jag bara den enda som kan längta upp för dödens mur
vers vill inte ta mitt liv men låter gärna någon annan ta det aldrig mera vakna med en fuckin jävla kniv i magen droger kan va skoj i bland men snubbar kolla baksidan kolla historiken tänd ett ljus för dom avlidna alla ville fly från nåt någon kanske valde koks någon tog en shot men någon annan lämna in på kork unga och dumma men gamla dom vammlar skit samma vad jag säger knarket tog dom alla det kan vara ganska lurigt när man mår så jävla fuckt vissa saknar nånting här i livet som dom aldrig haft vi tar i kapp men i detta livet blir det inte askan som blir kvar i mig kan ni blåsa ut i vinden vänder andra kinden till försöker vara den ni vill kanske vara förebild och vara någon som ni minns inte någon prins men kanske något mittemellan för när jag checkar ut vill jag inte ligga ensam
reff är jag bara den enda här finns det någon likadan är jag bara den enda som kan må här varenda dag är jag bara den enda som kan känna denna känsla nu är jag bara den enda som kan längta upp för dödens mur
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
|