I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En vers jag skrev när jag var beng som en gud!

Vår Hiphop - Lyricism

Rappare

2009-07-03 01:04

En vers jag skrev när jag var beng som en gud!

Väldigt annorlunda text :D Hade lite att göra igår natt och jag vara ganska bränd så jag slänger upp den här nu, första texten jag slänger upp!

Myspacen

Jag ska spela in den när jag hittar ett passande beat, skrev till ett randombeat så... Här kommer den...

Månens skuggor rör sig sakta men säkert imot mig, jag har fastnat i världen som gav mig livet tillbaka.
Jag har oftast korten med mig på vägen mot slutet, men tunneln av ljus som bär mig sakta mot snuten.

Rimmen blandas av pennan med bläcket i natten, men jag stannas i världen som ariel slängt mig i vattnet.
Ingen ger men alla tar i denna underbara värld, jag har själen med mig som gud slängde mot vår atmosvär.

Svart som bär din sjal, mot landet som ingen sett förr, medan världen som kommer ba är med mig till dörrn.
Jag har glorian i näven, kastar nyckeln som du ville ha, jag var bara barnet när du skrek att jag var begravd.

Världen är med mig i natten, som staden som ber mig att stanna, men jag har fastnat i jorden som lagt mig i aska.
Ingen ber mig att förslava texten i pappret, men som fången i bången blir jag besegrad i natt men...

Kommentarer plz :)

www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!