TjippY - Styggelsen
Småsjuk ny text. Inte kollat igenom så noga, så lär göra ändringar när/om den spelas in. Kömmentera!
Tack vare er kan jag aldrig somna Och jag gör dumma val som jag alltid ångrar Tack vare er känner jag mig mindre värd Och önskar att döda mig själv med silversvärd Tack vare er har jag ett fuckt up liv Som är så cp att det knappt kan kallas liv Tack vare er har jag sårats svårt Och fått mitt psyke skadat under hårda år Tack vare er blir jag aldrig densamma Fått men för livet efter hur jag behandlats Tack vare er så har främlingar gått Och gjort känsliga brott mot min mänskliga kropp Tack vare er har jag alltid jagats Levt ensam, krossad och kraftigt skadad Tack vare er känner jag bara sorg … Och ni undrar varför jag hatar folk
Reff
Spelar ingen roll längre, gör inte nånting rätt Vad hände? Vad var det som gick snett? Ni hatar mig och alla som är som mig *Sampling: Blood, guts, cut your eyes, stab your face*
Tack vare er som jag aldrig finner ro Jag inte kan vara glad, för jag ser ingen sol Tack vare er som allt har blivit såhär Erat fel att det nu är en likbil på väg Tack vare er drivs jag av hämndbegär Mordisk, ja visst fan va hemsk jag är Men det var inte mitt val så som jag minns det Jag valde inte den här vägen, det var inte mitt fel Tack vare er skriker jag i högan sky Och slutar inte förrän era mödrar strypts Tack vare er känner jag bara raseri Och vill lämna världen med ett galet skrik Tack vare er står jag här med darrande ben Efter att ni allihopa sparkades ner Tack vare er som alla vill skada oss … Och ni undrar varför jag hatar folk
Reff
Spelar ingen roll längre, gör inte nånting rätt Vad hände? Vad var det som gick snett? Ni hatar mig och alla som är som mig *Sampling: Blood, guts, cut your eyes, stab your face*
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|