Jungsub - Kämpar på
ny text, ett tag sen jag skrev, hoppas ni diggar.
Vers 1 Vafan ska jag göra? allting faller ner Har öppnat mina ögon - men när kan jag se? Aldrig eller nu - det måste vara aldrig Det är min känsla just nu och jag kommer tala sanning Att alltid komma sist , hur tror du det är? För så fort jag kommer fram flyger solen iväg! Det är förjävligt kan jag säga - jag är där nu Har en till fråga - när tar det här slut?! Att ständigt må som jag - jag plågar mig själv Dags att söka svar nu när frågan är ställd Ta mig till lycka, ta mig till skratt Solen skiner stark - men hela dagen är svart! Jag fastnar med blicken som om jag väntar på nåt Men mitt livsmotto det är "kämpa och slåss!" Mottot faller samman - vet inte vad jag gör.. Men jag måste kämpa, tills dagen då jag dör!
Ref Kämpa - Är ju viktigast i livet Kämpa - Det blir bättre med tiden Kämpa - Du kommer klara allt Kämpa - Du måste vara stark!
Kämpa - Är ju viktigast i livet Kämpa - Det blir bättre med tiden Kämpa - Du kommer klara allt Kämpa - Du måste vara stark!
Vers 2 Mitt liv det vandrar på men jag döljer mitt hat Gjorde mycket skit som ung och jag sörjer idag Eller jag är ung än - bara fjorton år Berätta nu för mig hur du tror jag mår Har ju grova sår - i hjärtat och själen Jag sliter på men, jag kämpar förgäves! Det är på natten där i sängen, som jag börjar tänka efter Och börjar pensla texter för att nåt ska kännas bättre Att allt jag gjort i skolan, härjat och slagits Och när jag tänker efter - känslan är tragisk Det finns ingenting som händer som jag chockas av Jag tänker på skolan - ska jag hoppa av? Vill inte svika mina vänner, min familj och dom jag älskar Dom finns alltid där - det är precis som jag väntat Jag tjippar efter luft och lider nu av andnöd Jag vill att ni ska minnas, killen Kalle Malmström!
KOMMENTERA
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
|