Hundsim - Übermensch
Hej, jag heter Hundsim och var aktiv på whoa och inom rappen för länge sen. Nu är jag tillbaks! Eller tja, jag har knappt skrivit nåt och inte alls spelat in något på en månad pga. skrivtorka, lagom praktiskt när man är mitt uppe i the making av en netplay.. Men nu börjar det ge med sig tror jag, så jag knåpade ihop en fin text till kommande netplayjäveln Jag Har Fel I Hjärnan !Kritik och sånt är najz ; jag är en övermänniska- en riktig übermensch som tar ödet i egna händer, tills det att lyset släcks och du är bara sämst, så knip igen din käft och stoppa kyken i din häst, och hela livet blir en fest och du är inte inbjuden... men det är jag! du är så jävla ful att skuggan smiter, som för peter pan ditt jävla sepe-barn, det här är min vetenskap! att - du - ska - behandlas, som en negerslav käka bommul och drick vatten, en riktigt bra diet och sen blir det din kropp, som vi maler ner och gör hamburgare av! fy - fan - vad - rätt och det var visst ditt fejs, som vi ytbehandlade min sanning är min sanning, och den är ingen annans har inga boxningshandskar, så jag tar fingervantar och plötsligt springer alla, för jag petar ut ögon och ni får göra annat, typ peta i rövhålRef;----------- vem är bättre än er alla?hundsim, hundsim vem sparkar käften av er alla?hundsim, hundsim vem är han som flyter bäst?hundsim, hundsim vem är den största av übermensch?hundsim, hundsim --------------- och vem fan behöver gudar, när hundsim finns? och vem fan tänker bråka, det vore dumdristigt jag droppar kungligt shit, och jag är bättre än er alla det talar för sig själv, så doppa stjärten på din farsa ÜBERMENSCH, ett jävla påfund av Nietzsche det finns ingen bättre ras, jävla vråldumme Hitler! bara bättre människor, och jag är den bästa bara för att du ser ut, som en potatis med näsa så du gör ditt bästa, och du lyckas nästan med att prestera hälften, så bra som mitt sämsta och det är ganska bra, för att vara du- men inte jag så ta och höj ditt jävla finger- då kapas fingret, av och du har inget val, som en "för sexig tjej" och du är kääär i mig, du vill ha en träff med mig så vi får genomgå, ett par mötesändringar och här har ni hundsim, representin' övermänniskaRef;----------- vem är bättre än er alla?hundsim, hundsim vem sparkar käften av er alla?hundsim, hundsim vem är han som flyter bäst?hundsim, hundsim vem är den största av übermensch?hundsim, hundsim ---------------
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Den va bra :) inga klagomål
ÜBERMENSCH, ett jävla påfund av Nietzsche det finns ingen bättre ras, jävla vråldumme Hitler! bara bättre människor, och jag är den bästa bara för att du ser ut, som en potatis med näsa så du gör ditt bästa, och du lyckas nästan med att prestera hälften, så bra som mitt sämsta och det är ganska bra, för att vara du- men inte jag så ta och höj ditt jävla finger- då kapas fingret, av fick mig att skratta högt, tungt! Annars va det bara en massa "Bla bla bla bla skryt" tråkigt men sant, du kan säkerligen bättre! Keep it up
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
samma nivå som alltid, denna stack ut! imo så blir du bättre o bättre för varje text/låt - riktigt bra jobbat på denna. skulle gärna sett en till vers, men det är upp till dig om du orkar osv. rimmen = TUNGA flowet man får in = fett "handling" = som sagt annorlunda, men ändå tung riktigt bra i helhet. <3
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Den var fanimej tjöck ju! :D älska Peter Pan-sepebarn rimmet!
och du är bara sämst, så knip igen din käft och stoppa kyken i din häst, och hela livet blir en fest Just det kändes lite krystat, men annars såg det ju bra ut!
Och jag kan inte skriva lika långa och konstruktiva inlägg som du, det är jag dålig på. Men nu har jag sagt mitt i alla fall. Hummhumm.
Jag vill se EP'n klar! JOBBAAAHHH!!!!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
tycker du har grymt sköna rimm, och bra text helt enkelt. kan bli fett när du lägger detta, du flyter bra men skulle vilja höra lite mer gnutta inlevelse i dina låtar, inte för mkt i en typ av sådan låt men lite iallafall
bättre vara ökänd än okänd
Riktigt bra Jackyboy!<3Jag är riktigt jävla stolt över dig, du skrev en text ovh kämpade även fast du hade skrivtorka! Men vad fan betyder übermensch o Nietzsche?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Bästa texten du har gjord hitills! :D Som Sellish sa, även du har skrivtorka, så fortsatte du skriva texter. Och det klarade du skitbra! :D Kan knapp bärja mig inför Audio version av denna låten & din upkommande Netplay/album!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Väldigt många onödiga och totalt intetsägande rader tyvärr.
jag är en övermänniska- en riktig übermensch som tar ödet i egna händer, tills det att lyset släcks och du är bara sämst, så knip igen din käft och stoppa kyken i din häst, och hela livet blir en fest och du är inte inbjuden... men det är jag! du är så jävla ful att skuggan smiter, som för peter pan ditt jävla sepe-barn, det här är min vetenskap! att - du - ska - behandlas, som en negerslav Tråkigt och relativt dåligt utfört stycke.
min sanning är min sanning, och den är ingen annans Vad ska detta betyda liksom? Ordbajsande utan någon tanke bakom.
jag droppar kungligt shit, och jag är bättre än er alla det talar för sig själv, så doppa stjärten på din farsa ÜBERMENSCH, ett jävla påfund av Nietzsche det finns ingen bättre ras, jävla vråldumme Hitler! Värdelösa fillers.
Fanns givetvis ett par dugliga rader men dessa hamnar tyvärr i skuggan av totalt intetsägande rader och konstiga fillers vars enda funktion är att få ihop någorlunda dugliga rim.
bara pubertalt som vanligt tyvärr. det du saknar är distans tror jag. prova säg på skämt (jag vet att detta e ironi) att du ska behandla denne som din negersla<v (helst en svart person också). det blir löjligt. jöävligt nödrimmat. doppa stjärten på din farsa???? ja hitler var VRÅLDUM. känns väldigt pubertalt och du verkar rätt omogen. det är inte särskilt kul heller tyvärr. det är tråkigt eftersom du ändå verkar kunna skriva bra om du tog tiden fö rdig
-jag blev tvungen att skapa ett nytt konto då whoa fuckar med mitt gamla -Proxxy & chi1mera & JunsgSb & Andra-Sidan & Underdog & JNLrapper TackarN, schka ta åt mig och hejåhå!Sellish übermensch = övermänniskaNietzsche = han som grundade filosofin kring övermänniskor och lite annat sköjjeppehehe Håller med om att det fanns en hel del intetsägande rader som gick off-topic. "Min sanning är min sanning " är ett av ledorden kring filosofin kring übermensch. Tack för kritiken i övrigt!easyskanking Distans har jag, det är därför jag kan skriva såna här texter. Rackarn som skriver texterna är en helt annan person vad gäller allt utom just rappen :) Synd att du inte gillar't
alltså, de märks att du egentligen e duktig, men jag kan inte säga att jag gillade de här så mkt ändå, nog mest bara för texten va skum, in my opinion, mitt enda tips är att skriva mer från hjärtat och få lite mer djup i raderna, annars mkt bra :) bara fortsätt skriva, bara de kan göra dig bättre! peace
Why die in vain, when you can live n' try to change?
-jag fick igång mitt gamla igen, förvirrande -onemanplan Nej som sagt, det här är en lite smårörig text känner jag själv men det kanske makes more sense om du tänker på titeln på netplayen den ska hamna på, vilket står i starten av förstainlägget ;o Tack för kritiken!!Upp och hoppa, sockerflinga!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Bra jack finna inget att klaga på -.-' (älskar dina texter/låtar<3333333333) pzz ;D
Varje dag är framtidens historia.