Min favoritväxt!
Bara skrev :)
all respekt till min favoritväxt men att fixa är ett skitprojektså jag köper bara hekto
mini bizniz har aldrig varit min shizniz men langa rizz o rostad cigg så kan ja roll that shit
slogs me polarn om knätchen å jag vann den meckar upp en jävel håller stoltheten i handen hämta Bic o sen så brann den to the left o sen försvann den puff puff pass så soft på stranden puff puff pass tillbaks i handen
Men, ett stort MEN, är att Aldrig röka för mycket för ska man röka ska man sköta trycket det handlar om att bruka o inte missbruka, den linjen e normalt tunn men osynlig när jag e stukad
så jag sitter me mitt mary jane in my brain tjugofyra sju nu kopplat bort tankarna om familj o fru nu nu e de bara jag o du ju ska vi flytta nånstans varmt där ja kan sköta dig året runt flytta nånstans snabbt där de e lagligt att röka blunt kanske åka till norrland o bara vara sig själv för en stund?
o varför beter sig alla andra som alla andra, som om alla var robotar menade att härma varandra. Kollar in i deras materialistiska skyltfönster. ser deras tankesätt o tankemönster dom e moderna sammhällets fåtöljslavarmé jag e bara, epicuré, pacifist o ja trivs me de.
och framförhållning är ett ord jag fortfarande lär mig mkt om- o vardagsunderhållning är bara äkta i levande form så jag bränner tidningen kallad Tv tablå tvn manipulerar mig bara ändå
Why die in vain, when you can live n' try to change?
|