Sellish - Ja fäller en tår
Nu är de så att jag har haft de svårt nu riktigt länge och har inte kontrol över livet längre. Har tappat den som stog mig som närmast, tappa den idag. Då fick ja lust att skriva en text och de resulterade i detta!
Ja mår inge bra, ja ser inget lyckligt slut Ja blir lämnad om o om igen, allt blir för mycke nu Ja tappar vänner, blir lämnad ensam Står själv nu, gillar inte att känna känslan Jag har blivit så deppig och har svårt att skriva en text Men de känns bra tillslut och då kan ja skita i mig Och koncentrera mig på nåt lyckligt och stäng ögonlocken Ja känner mig död i kroppen o står längst ner men ändå söker stöd på toppen Det är lika onödigt som en soldriven måne och en tok för liten dåre Springer runt som en pyssling och säger "snoken litar på de" Ingen fattar vad han menar, nånting om AIDS Och nånting om kondom och att han skiter i dig Men denna text handlar om att ja fäller en tår Lite saker om att ja gnäller o så För ja fäller en tår om hur ja mår nu Ja står på kanten och lutar svårt nu
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|