I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eckow - förlåt..tackvet inte vad jag ska säga mer

Vår Hiphop - Lyricism

   

2009-06-13 22:15

Eckow - förlåt..tackvet inte vad jag ska säga mer

Eckow - Förlåt..tack.. vet inte vad jag ska säga mer



Förlåt för att jag inte hade tillräckligt med tålamod att vänta på ett tecken som inte existerar..
Fförlåt för att jag inte gav dig en andra chans när du inte bad om en..
Förlåt för att jag hoppades på en annan reaktion från dig än "äh glöm oss"..
Förlåt för att jag trodde på dina ord när du sa allt det där..
Förlåt för att jag litade på dig när jag inte ens litar på mig själv..
Förlåt för att jag lät mig själv få känslor för dig när jag aldrig låter det hända..
Förlåt för att jag aldrig berättade allt om mig för dig, du skulle förstått mindre om mig...
Förlåt för att jag gav dig chansen att lära mig älska, du sa att du ville lära mig älska, men du visade aldrig hur man älskar, du försvann lika fort som du kom..
Förlåt för att jag inte såg dig komma och inte heller såg dig gå..
Förlåt för att jag kände lycka, glädje när du kom och sorg, ilska när du gick..
Förlåt för att jag brukar ha lätt för att hata och svårt för att älska..
Förlåt för att jag inte funnit styrkan till att hata dig än..
Förlåt för att jag älskade din personlighet, den var perfekt. Dina brister var perfekta, DU va näst intill perfekt..


Förlåt för att jag saknar dig,
du har sparat andra den känslan
att jag ska sakna dom,
men även berövat den,
jag vill sakna någon annan.
men jag saknar dig nu...



Förlåt att jag lät dig avsluta allt..
Förlåt att jag inte kämpade i det sista, när jag kämpade genom hela..
Förlåt att jag ville se dig kämpa för oss, då hade jag vetat att du vill det här..

Förlåt för att jag åkte ända till dig, tog vagn och buss, betalade för biljetten
Förlåt att jag inte ångrar att jag gjorde det..
Förlåt att jag svarade när du ringde, att jag trivdes med att prata med dig i telefon, när jag inte trivs med någon annan
Förlåt att jag inte ångrar att jag gjorde det..
Förlåt att jag svarade på dina sms och att jag aldrig ville sluta smsa
Förlåt att jag inte ångrar att jag gjorde de..
Förlåt att jag svarade till dig på msn, kändes underbart när du spelade "nothing else matters" på din gitarr i webcamen till mig
Förlåt att jag inte ångrar att jag gjorde det..
Förlåt att jag svarade till dig första gången du skrev till mig, trodde aldrig att det skulle bli såhär
Förlåt att jag inte ångrar att jag gjorde det..
Förlåt för att jag uppskattade dig så mycket jag kunde, mer än mig själv, mer än min familj..
Förlåt att jag inte ångrar att jag gjorde det..
Förlåt för att jag säger förlåt så mycket, det är vad jag vill, det känns bra, känns rätt..
Förlåt att jag inte ångrar att jag gjorde det..

Nog med förlåt och ursäkter, nu vill jag att du tar bort vartenda förlåt i hela texten och byter ut det till "tack" istället... läs om den igen och byt ut "tack" mot "förlåt"...

Ti si vse i nista, sta hoces da budes?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.