TjippY - Mer skills än IQ
Jag styckar andra rappare och lägger dom på matbordet Du har mig hack i häl som ett sår i bakfoten Så grymma texter att folk börjar benämna mig helig Jag är så kylig att du börjar känna dig febrig Jag hänger folk från takbjälkar med ståltråd Och jag är smutsigare än marken du går på Yes jag är TjippY, jag har mer skills än IQ Börja rappa 08 ur takt med skitljud Men jag har utvecklats snabbt, flyter skönt, rappar bra Tycker du inte samma sak, fixa hörapparat Skryter för sanningens skull, inte för å verka bra Spridits en del sen Alla krossade hjärtans dag Gillat hiphop sen jag va typ åtta bast Innan all skit som gjort mig till en krossad man Uppror i min hjärna, låter som en hel orkester Därför plågar jag alla med mina jävla emotexter
Så het att en persisk matta krävs för å torka svett Får dig å tappa hakan så du måste hålla käft Har aldrig varit han man kan kalla för kvinnokarl Men det lär ändras när jag har mitt egna skivbolag Mina punchlines resulterar i en skallskada Och förlåt att jag blanda ihop din hjärna med en kladdkaka Jag är ganska brutal och jag rappar så bra Att resten av Sveriges MC’s blir andrahandsval Upp med händerna, TjippY har anlänt Med kläder så stora att jag aldrig behöver fallskärm Andra rappare skyfflas undan till ett väntrum Jag är över era huven för jag är fly som redbull Slösa inte tid med att skrika gangster Tar inte åt mig, jag är hårdare än diamanter Segraren, men inte tävlingens fuskare Däremot han som säger what’s crackin till pundare
Ni vet att jag är bäst, bara känn efter Säger ni emot mig kan ni ju dra åt helvete Jag hyperventilerar, en riktig jävla gaphals Som anser, hellre arbetslös än en jävla mattant Jag är inte den tysta lillen som jag va förut Jag är en rappare nu, törstig på kvinnlig naken hud Jag käkar upp dig, intill minsta kroppsdel Precis som ett putsat urverk så är jag klockren Säg inte att jag överdriver, era jävla as Skryter med måtta med tanke på att jag e så jävla bra Skapar mörka moln tills allt är nattsvart Hatad av dom flesta men tar det med en klackspark Existerar bara för att ni ska ha nån å skrika på Häller salt på såren – då menar jag dina sår Om du ber snällt kan du få en minnesparad Efter att du utplånats av min splittergranat
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|