Sellish - Jag ska helt enkelt bli en annan person
Först vill ja säga förlåt till alla där jag tjafsat o dissat Till dem som jag har hotat med att jag har laddat o siktat Och sen Gussti som droppa mig negativt i en massa texter Så skrev jag nåt elakt i "Slänger en diss" istället för att tjafsa bättre Jag har inget emot dig, du är en rolig krumelur Och du kan lägga de vasst som otrolig punktur Jag skriver denna text för ja ska helt enkelt bli en annan person Jag har aldrig vågat gå vidare men nån sa till mig: chansa min bror Jag kommer nog alltid lyckas börja bråk och sen nöja mig så Utan att säga förlåt och sedan bara höja min låt Jag kommer alltid att bli arg och lägga mamma dissar Men jag kommer aldrig rappa om att röka andra spliffar Men ja e ett riktigt ghetto barn en riktig kleptoman Ska försöka sköta skolan men kommer aldrig bli rektorns barn Jag vill bara säga förlåt och visa mitt nya ja Och nån gång kommer jag nog pröva om ja kan flyga bra
Ja ska helt enkelt bli en annan person!
Puss på er!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|