de ser ljust ut tillslut
de ser ljust ut tillslut
en kvick inblick med förklarande stillbilder en påminnelse om hur mycke tid jag spiller mitt livs sand rinner snabbt genom min hand tiden tycks gå fortare än jag tycks förstå ändå känns min andra chans som den enda tillflyktsorten att gå till ibland varför slits jag mellan att stanna och att gå då lämnas min balans som vågorna från lugnets strand de känns så enkelt men är ändå så svårt att förstå,
att vara eller att inte vara den fragan later jag sta obesvarad foer den kan nog bara sanningens spegel besvara så jag förkastar inte min tid med frågor ja inte begriper mig på svaren hoppas ja få så småningom ändå
Bara vänta o se, lev ditt liv och le evigheten väntar vid ditt nästa agerande Bara vänta o se, lev ditt liv och le bara ondskans agerande leder till själsligt fallerande Bara vänta o se, lev ditt liv och le
Hela helheten väntar på dig i ditt nästa andetag so fortsaett le o forsok att se klart so finner du ditt syfte snart - ja so finner du ditt syfte snart sen följer du den stigen varje timme av varje dag sa somnar du in me ett leende den dag du andats klart ja sa somnar du in me ett leende den dag du andats klart
Ja, bara vänta o se, lev dit liv och bara le
och naer livet bedhandlar dig daligt foer stunden sa moste du gå genom mörkret till slutet av tunneln för att sedan se att de ser ljust ut tillslut, ja de finns hopp och de ser ljust ut tillslut
Why die in vain, when you can live n' try to change?
|