maktens korridor
Satt och skrev av mig en stund på jobbet, den e rätt lång men jag hoppas ni orkar ta er tiden. Hoppas även på att den uppskattas och jag önskar många kommentarer! :) Här har ni'ren!
Kan tilläggas att "Profet" syftar på en del olika saker men de är en tolkningsfråga som är till för er själva att tolka! :)
Jag bär en hemlighet om en gudomlig helhet Men i hjärtat känns det som att alla redan vet det och man måste ta några felsteg föratt förstå att energi elikamemassagångerljusetshastighetupphöjtitvå! när man ser indikationer på att vi alla bara är miljoner vibrationer så bör vi tänka över religioner och militärkonstellationer och börja leva mer för kärleken tänka mer på helheten jobba för förändringen och förstöra ondskans palats för den får inte plats på denna gudomliga lekplats
sååå kom igen o droppa beatsen nu ska ja droppa skiten här kommer den samlade kritiken mot samhällsetiken som bara främjar egoism genom manipulation du ser den varje dag som konsumtion i din dyra television problemet är att de är en fascisms livsvision som vi följer i tron om att de vi gör är rätt men nånstans påvägen gick allt jävligt snett
Ni har väll sett de elle?
påväg mot storebror samhälle snart smäller de och vi måste säga ifrån vi måste samla massorna o ge ifrån oss ett vrål försöka hitta kryphål i denna sammhälls smet - Men de e inte så lätt! - Nä, mannen jag vet!
Jag bär en hemlighet om en gudomlig helhet Men i hjärtat känns det som att alla redan vet det i hjärtat känns det som att alla redan vet det och vad jag mer vet är, att vissa tänker på profet här ja, haha. ja, vissa tänker på profet här
när man för tankarna mot en tolkning av sitt eget paradis så borde inte halva jordens befolkning leva på vatten och ris Nu är de mesta bara elände o misär, men vi klagar inte här. för vi har de gott ställt, kanske tyvärr? vi sliper malaria, tortyr, svält, och allt de där
men alla är inte lika lyckligt lottade länders medborgare lämnas skamligt utblottade nerspottade och påhoppade för dem kämpar för sin frihet en känsla dem nog aldrig får känna i detta livet och ska jag bekänna så känns läget jävligt övergivet och dom får fan ta mig hellre mina sympatier än alla dessa jävla partier som inte jobbar för någons frihet
så jag kan inte längre bara sitta och titta på jag tänker rycka undan maktmännens skyddande ridå och låta alla börja förstå hur skiten kommer fortgå dom lockar med skydd för du ska känna dig trygg så många lagar fulla me klydd som dem tecknar bakom din rygg allt för att skydda dig mot potentiella terrorister, i den kategorin hamnar snart även fredsaktivister
Jag bär en hemlighet om en gudomlig helhet Men i hjärtat känns det som att alla redan vet det i hjärtat känns det som att alla redan vet det och vad jag mer vet är, att vissa tänker på profet här ja, haha. ja, vissa tänker på profet här
och nä ingen protesterar, ingen kastar stenar, inga regeringar fallerar all manipulation skapar bara en större union som är mot dom andra säger åt dig vilken väg du ska vandra dagens sanning är skrämselpropaganda enar nationer för att invadera andra lurar gemene man att handla i förödelsens, ja deras namn istället för att ta sin grannes hand och stå upp mot den man som är den verkliga skaparen av all terror i vårt land eller på vår jord, ja, han e den ni tror! han vet vad ni gör o han vet var ni bor han kallas av vissa för herr storebror
militära styrkor eller ordinära kyrkor allt är bara makt och kontroll är du maklös eller fattig spelar du fan ingen roll de e darför dem kan kontrollera år efter år, för ingen objuden lämnar sina spår i maktens korridor Nä, ingen objuden får lämna sina spår I MAKTENS KORRIDOR!
(Inlägget ändrat av Mabande p.g.a. CAPS 2009-06-11 13:01:08)
Why die in vain, when you can live n' try to change?
|