Cuss, 16 bars om sömnlöshet den första seriösare texten.. :)Känner hatet, vreden förvandlas till ensamhetInte många som vet för att jag är diskretMed dom känslor som jag känner och dom bördor som jag bärSiktar på att må bättre och ta dagen som den ärMen det är svårt, när familjen börjar gå i konkursNära separeringen, och endast negativ diskursJag tänker alldeles för mycket, på olika sakerSom exempel småsaker, skitsaker och olika orsakerFilosofiska tankar som resulterar i sömnlöshetAnalyserade slutsatser som visar sin tydlighetBehovet av att sova, det blir bara mer och merPrecis som en epidemi så blir tankarna alltflerDetta irriterande tänkande, det är som en drogOch på eget bevåg, så kör jag denna monologBlir tröttare och tröttare långt in på nattenTvå röster i mitt huvud, båda inne i debatten
Känner hatet, vreden förvandlas till ensamhetInte många som vet för att jag är diskretMed dom känslor som jag känner och dom bördor som jag bärSiktar på att må bättre och ta dagen som den ärMen det är svårt, när familjen börjar gå i konkursNära separeringen, och endast negativ diskursJag tänker alldeles för mycket, på olika sakerSom exempel småsaker, skitsaker och olika orsakerFilosofiska tankar som resulterar i sömnlöshetAnalyserade slutsatser som visar sin tydlighetBehovet av att sova, det blir bara mer och merPrecis som en epidemi så blir tankarna alltflerDetta irriterande tänkande, det är som en drogOch på eget bevåg, så kör jag denna monologBlir tröttare och tröttare långt in på nattenTvå röster i mitt huvud, båda inne i debatten