Inishal-Livet i korta drag livsuppgiften jag inte tar på allvarför jag antar att jag har ett helt liv kvarmen sen kommer den dagenman får känslan i magenav att man inte är värd något överhuvudtagetöverlag går företaget ihop till pensionssparandetså livet kan man leva i lycka även efter 60 årpengar på sin ficka skiter i hur man mårbörjar tappa hår löständer i munnenvad är man då en avdankad gubbesom sitter med en pipa i sin mungipablickar ner på fötterna och skor som är slitnatänker tillbaka på sitt misslyckade livfanns det något positivt eller va allt negativt.bruden som drog på grund av penga problemoch hooka någon rik brat med fet lägenhetläkaren berättar sen att man har cancer i stortåndå tar man en pripps blå och dränker sig i faluånvid begravningen står dina tarva barnsom vill ha sin andel av ens företagdom kommer för att hämta sin checksen när kaffet är slut drar dom direktså vad ska du göra innan din lampa släckssläng dig ur ett flygplan och gör något knäpptså lev livet va lite galencarpe diem mannen fånga dagen:P