tankar om världen Har du kännt känslanav att känna dig ensamman känner en längtanvet inte vad man ska tänkavad som ska förändrasläget försämrasman är ju bara männskaså man börjar vrida och vändavet inte vad som ska händaså mycket alla begär alla kravenfår människan att känna sig miserabeldom letar fel jämför sig med idealenmen idealen är en medieproduktionsom skapar tvivel på det man trorså folk slutar tro på sig självanär dom glor tv alla kvällaringen tycks vilja hjälpaingen mår bra inte ens idealen självaför dom existerar bara i en rutaeller tidning vart ska det sluta.unga flickor skär sig så blodet sprutarhan som tryckte första tidningen borde fan skjutasBidrag tas från dom som behöverför att höja ministrars lönerfolk blir förvirrade för jobb dom sökerblir avslagna eller lågt betalda så ekonomin blöderfamiljelycka känns så länge senmen endå inte egentligenvill känna mig mänsklig igenenda jag lever för är älsklingensom kom med förändringenmen problem kvarstårska det bara va såska man bara ha sårsom rivs upp och aldrig läkerblir man verkligen vad man äterjag visste förut men nu är jag inte säkerlås in mig på sätersför jag är en fara för folk och samhällesom visar sanning istället