Ingenting alls... Tju.Är nybörjare när det gäller skrivandet,det här är nog min andra/tredje text...Är inte särskilt bra på det ännu, skrev bara ner lite tankar...Kritik uppskattas!-------------------------------Vet du hur det är,när den du verkligen älskade inte finns nå mera?Hur det känns,när du ber dina vänner om hjälp men bara blir ignorerad?Efter allt som hänt, är det inte mycket som kvarstårefter 15 år av knivar i ryggen är det klart att man har sårNär du ständigt får höra av andra att du bara är en nolla med haschblodsom om jag inte redan mådde kasst nog...Om man kan döda sina känslor ligger jag bakom ett massmordFör tårar är något som jag fäller sällanär varken levande eller död, är något där emellanDöljer mina känslor och låser inne min sorg och ilskavill inte veta hur det kommer sluta den dagen det kommer bristaFör när det väl brister så kan saker bli fuckeddu har för mycket hat och aggression, det är vad dom sagtBörjar mer och mer likna den jag avskyr, min pappaen våldsam aggresiv jävel som aldrig verkar fattaAtt folk bli sårade av det han håller på medsåhär vill jag fan inte må mer....Allt som finns kvar av det som betydde är bara askamamma är less på skiten, därför tar hon till flaskanFolk ser mig som ett skämt, dom bara skrattarfattar inte alls att jag faktiskt har fastnatFastnat på botten, tillsammans med problemenutvägen finns där någonstans, fast jag kan inte se den...Vill bara känna mig älskad, jag ber till ovansnälla snälla, låt mig inte drunkna i tårarFör trots att jag mår dåligt nu så vill jag ge livet en chansvill va lycklig och nöjd, men just nu är jag ingenting alls....
När du ständigt får höra av andra att du bara är en nolla med haschblodsom om jag inte redan mådde kasst nog...Om man kan döda sina känslor ligger jag bakom ett massmord