Mennan - kommer upp.txt
Alltid kul med kommentarer så om ja bidrar med en vers så bidrar ni med kommentarer.
kommer upp till klubben, yeah, med micken och satsar lägger vikten på rappen, yes, min klick är på trappen ni som hatar på detta, hatar att inte klarar de själva vi skapar med känsla, flowet är något ni inte klarar att svälja vi klarade det själva, lägga planer för staden som ingen klarade att tända så före du tjaffsar så kommer du bort dig och rörde du flaskan då krossar vi botten och röker du, halsar vi, lossar ni kopplet vi ökar, vi maxar, vi kommer nå toppen måste leva varje dag som det var dagen D så ja hänger på min grind, hänger, hänger tar min del varje dag så jobbar jag, jobbar, måste komma dit så ja skruvar den som beckham eller som en polkagris jag har lagt grunden för gott, la-la-lagt grunden till nått som ger mig tummen upp ända från malmö till stockholm så ja hugger min ved som ja bränner, tvungen att se vad som händer undrade du, så var ja tvungen att sluta spela på händer!
vi ses där på klubben!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
|