App - Precis som jag
Okej
Min brud ska vara mentalt instabil som scatman john men trots det kunna driva med sig själv som asher roth och carrot top vill ha en brud med talfel som jar jar binks, som inte bangar fight och kan karate som star wars kid vill ha en brud som gillar country som johnny rivers är manlig som organismen och nazi som oskar schindler vill ha en korkad brud som ashley simpson och paris hilton som spelar smart som patrick dempsey och daniel westling min brudar ska vara unga som ellen page dumma som chevy chase men knulla som jenna haze vill ha en glasögonorm som fredrik strage och peter haber som ständigt står i bakgrunden som syanide och eye n i min brud ska ha pengar som richie rich men supa upp alltsammans som nikki sixx vill ha en brud som är internationell som Saian supa crew som gillar tecknat som looney toons, scooby doo och lucy liu hon ska älska att sjunga med i hiphopper av teddybears sthlm och låta som en blanding av chris cocker och jennifer lopez vill ha en brud med rött hår som conan 'brien och thomas 'omalley som är politiskt korrekt som leslie nilsen och färska prinzen min brud ska ha vacker hy som thesaurus och micke tornving kunna ta förluster med ett leende som jimmy nordin min brud ska vara drogfri som andreas kleerup och ha god hand med barn som anders ------
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|