App - Tendenser
Med anonymitet ändras attityden helt, man är som förbytt allt förvrängs, megalomaniseras, berusat av verklighetsflykt en säkerhetsrisk om folk visste vem du egentligen är men än så länge kan du luta dig tillbaka och känna dig säker en värsting på nätet som skriver om vapen och våld trots att han aldrig ens slagits nån gång som har "munnen runt bongen" och "puffar på holken" trots att han aldrig ens dragit ett bloss
Som skriver rader i tusental med poängen "ni skulle bara veta hur stor kuk jag har" som varje månad spar en liten sedelbunt för att en dag har råd med en alldeles egen penispump killen som skäms, men försöker hålla god min genom sextexter och sin _ENORMT STORA BIL_
Den som hakar på och vill få damer att gråta med perverst motto från sitt flashback-konto "Ta den i tvåan?" bli inte ledsen nu hörru, livet är hårt om man först som 18åring fick veta vart klitoris låg så tänk efter nu, fick du verkligen en hora i säng eller var det en fantasi när du tog på dig själv?
Den som sitter och hånar "pisset ni skålar" när de själva inte har råd med annat än smuggelöl som undersökt arbetslivet men åkt på nobben som inte har pengar men ändå alltid har råd med holken klarar månaden på några mynt från facket som påstår att skolan suger när de gick BYGGPROGRAMMET vill ha annat än praktiskt yrken, skriver av sig ursinnigt men då kanske ni skulle övervägt en RIKTIG JÄVLA UTBILDNING
Dom som skriver intelligent trots att inte ens sidans potentater kommer fatta tillräckligt mycket för att skriva kommentarer dom som vill att sidan gallras enligt darwinismen dom som gillar slag under bältet som masochister dom som kollar på Grind Time och vill battla själva dom som inte rappar men har tusen verser hemma välkommen till internet, där man är som förbytt en nödvändighet, en välbehövlig verklighetsflykt
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|