Daavd - Sprit i såren
Varje gång jag lägger mig, känner jag tomheten smyger fram En kall vind som ger mig gåshud inprincip varje natt Ingen att hålla om, ingen som är där och bryr sig om hur jag mår, eller vilket håll, mitt liv kommer att vända åt
men ändå, håller jag hoppet uppe och förväntar mig att någon dag kommer det en som aldrig lämnar mig du bruden, om du finns där ute, jag kan göra dina flätor i håret även följa och shoppa och säga vad som passar bäst på dig
det är dom här tankarna som gör att jag aldrig sover att det svider i hjärtat som det är med sprit jag vaddar såren när jag lika blottar mig, kan jag erkänna, är inte den bästa sonen har trott att allt skit jag har gjort ska försvinna i intet med åren
glider i min bil som vanligt och funderar över skiten som händer runt mig i detta som alla kallar livet tankarna går varje gång, "undra va som skulle hända om jag väjde och körde ner i diket i hundratio blås"
det vet ingen, men tankarna gör mig fundersam hitils verkar det som att dom goda tankarna har segrat
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
|