Du har redan kritik för första versen, så den skiter jag i nu. Refrängen är aight, känns faktiskt lite fjortishitsvarning på den, dock har jag svårt för formuleringen "barn"- att som rappare kalla sig barn känns... Lustigt? Det är iförsig vad du är, MÄN VAFÄÄEN Andra versen var ärligt talat hemsk, du prövar på lite mer spännande rimscheman, vilket är bra, men det är krystat åt helvete... "Ingen fattar min tår ", konstig formulering som kunde gjorts bättre.. "Ingen fattar hur jag ler ", först är ledsen och nu är du glad? Hur ska du ha det? Dessutom känns det mer som att den delen av raden borde formulerats "VARFÖR jag ler ", inte HUR... Sen säger du ju i texten, med dina formuleringar, att du känner dig glad men inte vill göra det för att du inte har anledning till det? Vad är det för jävla tankebanor? "JAG SKA GE FAN I ATT VARA GLAD ÖVER INGET >:( " "Out of the meeting som subban hos tanterna " Aight dubbelrimmande, men punchen är obefintlig och raden är både innehålls- och menlös.. Sen fortsätter det liknande, snevridna punches, krystade rader, konstiga ordföljer för att dubbelrimma och så vidare... Nej, seriöst- andra versen var verkligen skräp av första rang.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.