Det är vad det är, faktiskt...
Livet inviterar, men jag förblir alltid själv & känner alltid ruset efter fimpen är släckt men jag kan ta hand om mej, den biffen är lätt för att jag har äntligen funnit min identitet fast livet är inte perfekt, det visar fortfarande finget åt mej & vissa håller också fortfarande distansen mayne.. men fuck that... jag är bättre än dom alla för mina drömmar är mer än bara eventuella mina rader är så mer än bara exemplariska & jag har aldrig fått nån hjälp av andra har alltid varit självlärd & lite stukad & jag känner ibland bara hur min optimism slutar att ge mej energi, mayne... livet flummar & jag vill bara dela med mej min historia om hur jag upplever saker och ting idag & om känslor som försvinner för att komma tillbaks
dam... mannen fuck that shit jag är så trött på textskrivning alla rim floow, taktkänsla & allt sånt piss jag är trött allt som gör en attraktiv du behöver inte fatta mitt sinnestillstånd & ibland pallar jag inte ens skriva om nått ..jag vet inte, kanske så har jag redan sagt allt & blivit hyllad som lyricist eller pajjas
...ta det för vad det är...
Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|