Padawon & Schib - Sommarhångel PadawonDet är sommar och sol i det vackraste landetTar LSD sen kommer jag hamna på stranden med flaskahn i handenHitta en tjej hon verka lite blyg för hon känner sig så räddMen till slut hitta mina polare mig när jag hångla upp henne mot en väggDet är sommar vi glider och våldtar tjejer i parkenFingrarna under kjolen och sedan bränner vi planterPå min balkong, så chillar vi ner upp i luften flyger en ballongSätter mig ner i parken tar av mig shortsen o vips hade jag en kalsongJa gillar detta modet, vi glider på stan, och hånglar med brudarOch varje gång vi lackar så går vi ut och spottar på snutarTrött på att dem ska förstöra så vi kommer spottaOch på en vit häst med riddarutrustning så kommer snoddasSchibHej jag älskar sommaren och är en kille på 18 jordsnurrmin favoritkondom är nog den som smakar jordgubbden brukar jag ofta använda med brudar på strandenjag och Padawon våldtar och kör ner våra kukar i halsenjag är helt enkelt en riktig välutrustad sommarkillesägs att dvärgar har större kukar, så kalla mig tomtenisseför när jag träffar brudar så brukar vi hånglar på strandendom ska ju vådtas i sanden, efter det så håller vi handenför alla vet att igentligen är jag ju riktigt jävla kärleksfullhångel sen sex, fan det kan ju bli ett härligt knullsommaren är finast, tar min kuk och stoppar i en fittaavslutar kvällen med att sitta under månen och hångla med en flicka