Padawon & Schib - Slutar Aldrig Med Knarket. PadawonHej mitt namn är Robin jag är en knarkare som knarkar och slåssNerknarkad då är allting så soft, Helt fuckt up men har alltid kontrollTorskat för narkotikabrott igen, Åkte till häktet och spelade allanFruuuck jag vet var jag hamnar, i fängelset komer jag leva o andasTack vare aina som fuckade mig, dem fick mig att skämmasJag är så hög just nu haha, hur ska jag rimma på dettaAina är min fiende, spelar shiden ball Heller, fuck vännertjalla på mig fuck er men big up till hela fruuucking kartellenFuck alla fuck whoa, leverbrödet är haschet knark meckar sommartidGick från vintern när vi stod inne på klubbar o snortade kokainGick från rädd till en tiger, kommer sitta för mord livstidMin livsstil motsatsen till motherfucking Ch1lls livsstilÄr shiden rädd för någon, FUCK AINA JAG KAN SKRIVA DESå fuck hela fucking snuthuset och varena snut ni är min FIENDESchiböppnar min påse och känner doften utav purple hazerullar upp en gås och sätter mig och röker blejzjag röker och röker, spliffen tar mig till stockholmdär jag för första gången meckade upp en "crossjoint"är ständigt hög, jag har fan inte varit nykter på årjag tror att jag har knarkat lite väl mycket iårjag är lycklig ändå, för jag brukar svälja lsdröker jävligt mycket, men käkar tabletter metar mina puffs för att sedan passa till vänster varje helg slutar med att jag är den mest höga mannen i häktetmen skit i det, för jag gillar att knarka och slåssefter jag slagits gillar jag att ta en puff på min joint
Läs våran nya text med sommarhångel handlar om att man hånglar på somamren.
Jag är så hög just nu haha, hur ska jag rimma på detta