Dirty_flowetry - Fast i min skit är kvar på samma plats som innan, i samma dimmaoch varje dag är en evig jakt efter allt som glimmar...röker en fet för att palla söka ett kneg varje dagi hopp om att allt fucking knas vänder och allt blir bra, menfår ingen hjälp från arbetsförmedlingen.. hargått så långt att jag inte längre pallar va ledig menvarför ska jag jobba och skänka skatt till regeringennär dom fittorna alltid ser ner på mig och aldrig kommer acceptera mitt levnadssätt...är knappast kul att alltid försöka haffa sitt rökamen vi har ingen att klandra när vi sitter på trappanoch spliffarna lightas, men fuck it – finns ändå inget annat att göra.. så vi blandar vårt röka...är inte så jävla lätt att se från den ljusa sidannär jag bara är en av alla som dom slängt ut i kylanhär är jag; inget jobb och ligger hemma vid tvn, fängslad för evigt och inväntar det nästa problemet;en spliff ska tändas... och redan vid första blossettänker man på hur man ska kunna fixa nästa..skrev av mig lite bara, testade lite olika rimscheman. ta det för vad det är, inget annat.shu!
varför ska jag jobba och skänka skatt till regeringennär dom fittorna alltid ser ner på mig