Veako - Du i mina ögon. Varje dag är en plåga för migAtt titta på dig är som att droga för migDu anar aldrig vad jag skulle göra för att ha dig näraMen bördan att aldrig få dig är något jag knappt bära.Varje gång jag ser dig känner jag att jag vill fram till digMen du är för mycket , jag vågar knappt säga hej.Ditt hår , dina ögon, din kropp, allt är inbjudandeJag vill ha dig , men mina sinnen är förbjudandeSe på dig, är som den bästa drog som finnsJag vill se dig hela tiden, som min personliga linsSkulle jag hålla om dig skulle jag aldrig släppaVi skulle stå som gudar , alla skulle häpnaAtt få ha dig är den största drömmendu värmer mig mer än mexikanskagolf strömmenAtt vara med dig är något som aldrig kommer att skeMen jag vill bara ha dig , mer och merÅh gril, du är min dröm som aldrig slår inÅh baby, du är en dröm som alltid är min !Varje gång jag tänker på dig känner jag mig friDu är som mitt eget älskade rena kokainDu är det finaste jag vet , du är helt underbarMedans jag själv känner mig så jävla fucking uppenbarJag önskar hela tiden att jag vågade gå framStå där och beundra din perfektion i min famnÅh! jag kan knappast ens tänka mig den känslanJag vill , min en sak stoppar mig. Rädslan.Rädslan att du inte skulle vilja ha mig ,säga dra !Och efter det skulle jag nog aldrig någonsin må bra.Jag skulle inte kunna få stopp på mina tårarJag skulle ge mig på oskyldiga människor, som alla polis kårarDärför har jag inte vågat ta just det stegetOch sitter här tänkter på dig , och håller mig till mit egetAtt vara med dig är något som aldrig kommer att händaMen jag tänkter på dig hela tiden, borta och hemma !Åh gril, du är min dröm som aldrig slår inÅh baby, du är en dröm som alltid är min !Åh gril, du är min dröm som aldrig slår inÅh baby, du är en dröm som alltid är min !En liten låt jag har skrivit.Kritik please !Peace