E - Jag HATAR dig!
Jag hatar/ Jag hatar/ Varige gång du öppnar din mun och pratar/ Vad har jag för val än att SLÅ dig/ För du inte FÖRSTÅR mig/ Jag vill bara glömma dig/ Till döden vill jag döma dig/ Fortsätt så och du kommer komma till situation/ Då jag höjer tonen, Och trycker av / Sen kommer jag pissa på din egen grav/ För att jag hatar dig och du är nu min ilska/ Din fucking fitta/ Från och med nu kan varige ögon blick va den sista/ Jag bara hoppas att du brinner i din kista/
Ref/ Jag hatar/ Hatar när du pratar/ Hatar när du gapar/ Hatar ditt leende/ Hatar ditt beteende/ Från och med nu är du min fiende/
Jag hatar fjärilar/ Hatar när du vilar/ Jag skriker när du chillar/ Jag bara hoppas att du trillar/ Och aldrig mer står på dina ben/ Jag slår mot ditt huved med en stor sten/ För att jag hatar dig/ För att du är så kass/ Hoppas bara att du avrättas/ Och brinner/ Jag hoppas att din mammas tårar rinner/ Jag hatar dig så stick härifrån/ Spring som om detta vore en maraton/
Ref/ Jag hatar/ Hatar när du pratar/ Hatar när du gapar/ Hatar ditt leende/ Hatar ditt beteende/ Från och med nu är du min fiende/
Några förbättringar jag kan göra ? Det är så att jag håller på lära mig lyrics/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|