hallå!
Yo Yo Gör ditt shit// broshan lämna aldrig ditt spit// stockholms innerstad gör det bra// glöm allt skit han eller hon sa// ikväll ska vi ha det kul// strula med guzzen även om hon är ful// få ett blow för cash// rök upp hela ditt stash// jag skiter i om vad ni tycker// det spelar ingen roll// all i wanna do is sing// så fatta vad ni än säger ni betyder ingenting!//
Ref: Minns ni killen som glodde (yo) hans flickvän vi snodde (hey) jag var inte svennen han trodde!
v.2 Denna vers är till mina systrar och bröder// som hjälper mig även om jag blöder// vem vet vad, vad vet vem// Andreas broshan jag ringer dej sen// ali min bror jag fixar det sen// tar dej till streetsen igen// den går också ut till ben// min bror från andra sidan// alla andra som hjälpt mig jag svär ni är mitt allt// allison du är mitt peppar cori du är mitt salt// till oscar i kåken för han hade för hög alkohålhalt//
Ref: Minns ni killen som glodde (yo) hans flickvän vi snodde (hey) jag var inte svennen han trodde!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|