rimma enkelt
Jag kan rimma enkelt och basalt pissar ändå på dig i kontent på varje rad utan att få några som helst samvetskval// även om du skulle rimma med min text så skulle det bli underkänt på grund av dåligt uttal// många strängar på min lyra men är ingen hero som du på guitar// läste din senaste text som du skickade till Friends och allt jag kan säga är förlåt jag har ingen moral// ni killar vill inte ha en chain runt halsen det ni killar vill ha är en pokal// om man slår er i magen kan man då få fram en vo vo vokal// om det hade varit en kuksugar tävling så hade du Eighty K stått högt på en piedestal// för övrigt vid sidan av står era barnbarn// och gråter redan efter sju bars "han kan vill inte redan vara klar"// men det är bara refrängen så ch1ll jag har inte kastat in handduken bara för att jag inte fick rapa i lag// även om du jobbade på Ica och hade en scanner så hade du inte kunnat avläsa en enda jävla bar// så byt inte kanal som om jag hoppar med stav, för jag stavar för dom som hoppades på ett misstag// du får vänta tills kartellen gör konserter igen utan polis pådrag// du får vänta tills helvetet fryser till is och Seron går med i MBMA// den dagen när PST Q går med i frälsningsarmen och sjunger sånger med kristna budskap// med andra ord får du vänta ett bra jävla tag lika länge som din mamma får vänta på sin massage under mors dag// jag är upptagen med att mata hennes barn verbalt// det rimmet kändes gammalt men ville bara visa att våldsironi rappen fortfarande mår bra// dina går under kategorin hip hop slash må bra// kan rimma på samma stavelse en hel dag lämnar ändå dina egna fans med ett "är han redan klar"// och Eye-n-Eye var så rar när jag frågade honom om du var färdig och han sa såklar//
http://www.aktivdemokrati.se/
|