I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2009-03-15 22:34

like whoa

Du ser mig i kvinnor som hatar män och figurerade flitigt i undertexten//
skriker FUCK FUCK BITCH FUCK bara för att vara helt ur kontexten//
spyr i kaskader samlar upp skiten med en fittspade kronologiskt som mina rader//
i en källare har jag glasburkar fyllda med rester av djurkadaver//
sparar skiten för speciella tillfällen som Salem//
inte många internationella meriter förutom att det var jag som dumpade Combat 18 medlemmar i den engelska kanalen//
flåt jag hörde inte vart du sa påstod du att du kunde ta mig i battle
eller ville du ta mig i analen//
RenegadeHard är köttkvarnen tar dissen som biffen helt malen//


Whoa är nere Whoa är nere jag skulle aldrig bett Wasp att mjölka min spene//
Whoa är nere Whoa är nere flåt jag och Plague satt med java och flash hela natten och försökte göra skiten i 3D//
Whoa är nere Whoa är nere sidan stängdes för att du skrev att du kunde knäcka mig i battle och blev dömd för mened//
Whoa är nere Whoa är nere är det ljudet av lille Eighty som gråter i hörnet eller är det ljudet av en kastrerad benget//


startar frihetskamper för att rentvå ord som sexuellt övertramp
får avslag ifrån fackpampar och kulturtanter//
men rekommenderad av fyra av fem fembarnsmammor//
som vaknar upp med ett bredare leende än av 20 st wake up lampor//
förkasta i all hast men reflektera misstaget när spegeln gav dig ett blåöga ifrån ditt eget ögonkast//
skulle kunna ta upp dagens konkurrens men dom rimmen lämnar inga trevliga minnen//
överblickar hellre bristen av stjärnor på en storslagen himmel//
så låt den naturliga selektion göra sin grej så du mannen kan bli blotta minnet//
jag är kameleonten och du är den vandrande pinnen//
sorterar räkningar i brist på annat dricker knark och snortar sprit enbart för att kunna få bete mig som en galenpanna//
sitter längst bak i planet med en flaska whisky och runkar när flygvärdinnan säger "Nu har vi landat"//
gå emot mig men destinationen är alltid den samma.....//
varför gå emot mig när du kan gå med Aschberg och fylking ifrån Ystad till Haparanda//
jag är mer "mmm i livet" du är dom äckliga lakrits godisarna i en påse gott o blandat//
mannen du är strandad min tunga är lyrisk X som får dina synapser att totalt stanna//
skulle jag din stil anammat ? nejdå jag rimmar på dina beats som jag har bandat//

Whoa är nere Whoa är nere jag skulle aldrig bett Wasp att mjölka min spene//
Whoa är nere Whoa är nere flåt jag och Plague satt med java och flash hela natten och försökte göra skiten i 3D//
Whoa är nere Whoa är nere sidan stängdes för att du skrev att du kunde knäcka mig i battle och blev dömd för mened//
Whoa är nere Whoa är nere är det ljudet av lille Eighty som gråter i hörnet eller är det ljudet av en kastrerad benget//

http://www.aktivdemokrati.se/