carebear sadface
visst, jag kan också skriva en ledsen text fylla ut den med rader och eftertänk ljuga ihop historier om haschnojor och pengatvätt hur det känns att sitta åtta timmar i handbojor hos snuten som efterfest hur jag lever thuglife som tupac och hasslar crack som femti cent men vem fan vill sitta och läsa nått alla redan skrivit om för, oj, så länge sen!? så låt oss alla skriva pundartexter och markera rimmen med fyra backslash och tjata om samma gamla flashbacks varannan dag i veckan i över hundra sessions för visst fan verkar allt vara brustna hjärtan och förlorad kärlek hur man tog till flaskan och spliffen för hur många jävla gånger har jag inte hört den, ärligt? JAG FATTADE FÖRSTA GÅNGEN DU SA ATT DU MÅDDE FÖRJÄVLIGT!! nej du, jag pallar inte mer, ja ska lägga allt krut på tävlingen för visst är väl inte livet mer än en skruv på tärningen där du antingen får ett eller sex eller vadsomhelst där emellan? ingen diss till nån, vill aldrig att nån ska ta illa upp för hat är allt som oftast bara ett svar på ärlighet!
svenska för ingen i d här forumet verkar ju kunna engelska..
(rubriken fixad av Mabande 2009-03-06 18:53:29)
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
|