C-Jay- tre år i helvetet,nu är jag tillbaka
truestory leave a comment, konstruktiv kritik tack!
peace
I tre år gick jag dag för dag. gick och tog emot en jävla massa slag. i form av ord men ändå jävligt hårda.
varje steg förbi dom, var ren jävla plåga. hur jag mådde, var inte en jävel som fråga. samlade på mig all skit, och en dag fick jag nog
efter år av skällsord,slag och hot kom den dagen jag gick emot tre år i helvetet och hade samlat mod.
Siktade mot nyllet och bara slog slog slog. önskade bara att dom tre fittorna ramlade ner och dog. istället fick jag flera slag i magen och börja hosta blod.
ett är äldre men ändå dubbelt så stora, tre stycken runt mig, jag skulle passa mig jävligt noga skratta för mig själv,och men blodet koka
visste inte om jag skulle skratta eller gråta. ville tortera dom till döds sedan kanske förlåta, vilka sorgliga fittor, deras huven är en gåta.
det var ett år sedan men såren sitter kvar. skiter i de nu, har känt mer glädje i mina dar. dom tre åren gjorde mig stark,och jag har många kvar.
Efter ett år,jag har kommit över det nu. fan svårare än rubikskub. men när man löst det är det befriande.
Nu mår jag bra, har inte kvar ihåligheten fyllt upp det med lyckan av friheten nu går jag i korridorerna, utan att tänka på den onda treenigheten
Musik är bra om man dunkar den lika högt som kungafamiljens tak....
|