I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skiten slutar inte här

Vår Hiphop - Lyricism

   

2009-03-02 21:35

Skiten slutar inte här

Tillbaka! För att få er att skaka orsakar kaos som en käftsmäll på ainaziz haka, får det att spraka som en spliff med maroc deluxe, rakt på sak, för varje hak utan nåt krux, Södra Sidan e var jag kommer i från, På en hemlig destination släpper jag bomber i från väst till öst, norr söder och tillbaks igen, alla mcs bara säger samma sak igen, men jag har faktiskt levt på gatan plus att jag kan spelets regler, för varje förlust kan man också vinna en seger, jag blickar framåt, går vidare, rimsmidare, skiter fullständigt i knarkdealande lirare, sprider lyrik med en unik prestanda, något annorlunda och inte som alla andra, vandrande vålnad från underjordens djupaste vrå/ ger inte upp, förrän döden drar ridå, Dogge kallade mig Legend, men ännu är jag inte så känd, att du inte kan bli innebränd, så tänd en gnista medan jag snickrar i hop en kista, om jag är vansinnig kan de lärde tvista, hasta la vista! Så många rappares rim e trista, dom tänker väl att det får bära eller brista men jag tänker att det får bära/ här för att förfära med en förskärare mot strupen på en mattelärare/ extrem- men har du problem, gå nån annanstans, battle på micken? du har ingen jävla chans, jag tar det snäppet längre, spränger barrikaden/ Rapterrorist- kalla mej Tim Laden, bombar hela jävla staden, med carlofon, och tar över rapscenen som en demon med en mikrofon, blåser bort din skalle som en tyfon, dra härifrån, det här är ingen battle - det är ett överlagt rån! Jag flowar med precision till skillnad från alla hjon som tror dom kan det, inbillningssjuka är bara förnamnet, så vem kravlade upp ur dammet om inte timzter, går fram som en rabiessmittad dobermann pincher, från vinter till sommar, säg bara när, men känn dej inte säker - Skiten slutar inte här... Mc Tim 2009