AjdiiN - Samma Väg Shuu! En text jag skrev för inte så längesen, kommentera gärna och säg vad ni tycker!Jag tar flera djupa andetag jag känner smärtan/Du är inte som du va när du fanns i hjärtat/Alla gånger jag sårat dig har hindrat mig/Från att visa hur mycket jag älskar dig/Dom orden har alltid funnits i mina tankar/Cirkulerar runt för det finns ingen annan/Det finns ingen annan som jag älskar i mitt liv/Det enda jag vill är att det ska bli vi/Vill att allt ska ordna sig och bli som förr/Jag brukar knacka på men du stänger din dörr/Stänger ute allt det underbara som vi haft/Jag lever livet vidare med en ny kraft/Jag står aldrig kvar på ruta nummer ett/Jag har valt att gå egen väg det känns bäst/Att göra så och leva livet som man vill/Ta nya steg varje dag och förbättra sitt liv/Reff:Jag hoppas att vi går på samma väg/Om du återvänder så står jag här/Jag står här och väntar på dig mitt hjärta/Vi borde nog ta vägar som är lätta/Vers:Varför ska det vara så svårt med livet?/Allt skrivet i livet är borta för givet/Jag vänder min rygg och går min egna väg/Tiden står still vad fan gör jag här?/Ser inte ens ljuset i slutet av tunneln/Jag går det hållet och nu är jag försvunnen/Hur fan ska hon klara sig i denna framtid/Utan mig som alltid fanns i hennes liv/Jag stannar och tänker om och jag vänder/Springer den långa vägen tillbaka till henne/Det är bara hon som får mitt hjärta att leva/När vi är tillsammans så är vi hela/Utan dig vid sidan om hade jag sumpat allt/Dumpat allt och fuckat allt det som vi haft/Mitt hjärta är ditt för du är den rätta/Nästa gång tar vi vägar som är lätta/