Random bullshit..
Du är en ganster, som tycker att det är grymt med hakkors Du skulle inte ens vara fly om du satt i en rymdfarkost Jag kunde inte bry mig mindre om att du skrev vad du tyckte För du siktar alldeles för högt upp som lerduveskytte Du snackar om bitches, fast du aldrig har haft dom Jag är er grisars värsta mardröm, precis som julafton Mina rader exploderar, som om jag vore en brevbomb Vi vet hemligheten om dina rader, att du inte skrev dom Och jag håller mig till tjejer, precis som flator Du din datornörd, får utlösning när du sätter på din dator Du läser om manliga bodybuilders, och dina kalsonger blir våta Du kommer aldrig ro detta i hamn, som sjunkna båtar Vill du vara som jag, så kan du ju baita min stil Medans du tar din bil, och kör över i mötande fil Jag lägger upp lines på bordet, som du kan knarka Du är som en basketboll, fast på dig får man sparka Tappar du kontrollen, bror det på din motorik Du rullar på värre än en Ford från 45, utan motor i Jag greppar mickar, du greppar dickar, jag kickar medans du får den så långt ner i halsen att du får hicka Du skrev din text, och alla här sket på den Jag är ett musikaliskt under, precis som beethoven Du kramar träd, som om du vore ett scoutbarn Jag kör rakt över dig, och du är körd som autobahn Marcus, är din mardröm.. och får dig känna obehag Jag är ett underbarn, och en vandrande domedag Kolla min stil, medans jag gör rader av jargong Du gillar att få killar hissad på snoppen, som en flaggstång
You can kiss my whole asshole!
|