Överdriver - Tråkig Söndagskväll Session
shoo! hade lite tråkigt så jag skrev ihop något som blev till 16 rader. och eftersom det finns massa folk som skriver rimmen/fler stav/dubbelrim o liknelser med fet stil så tänkte jag också göra det. hoppas någon diggar något utav det iaf.. ha det bäst!
slösa ögonblicket där, innan du haffas nu mäjjn skär dom i bitar så kalla mig gärna Saddam Hussein glider in här - så nu kan du klicka på play trodde att du var bäst här? - men det var inte så nej är du bättre än Överdriver? okej bara dröm klart du är sämre än sämst, du får inget beröm dawg du kom ut elva månader efter mammas gravitet det är bevis och orsaken till varför du är så fet inget fel, ljuger om allt och det är sant japp precis som raden ovan så är hela du fuckt up ingen här är äkta så det är inge man blir kär i heller ändå kul o äta battlare här på whoa som det var vermiceller (makaroner i soppa) en liten skit värld som folket här hamnat i jag snackar inte jobb, även om jag diggar Afasi jag nekar aldrig, tvekar kraftigt till hat känslan för dagen som är slut till den mest softa veckan
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
|