Sarahflikkan - Kan den lilla flickan få lite medvind? Jag ska berätta en hemlighet// Jag upprepar mig inte// Jag ska berätta om vad som gick fel och det jag inte..// Gjorde, fast jag borde ha gjort// Ska öppna mitt hjärta// Men där inne är det tomt// Tomt som min själv// Finns inget att hitta// En bortkommen och oälskad liten ensam flicka// Hon har gjort vad hon kunnat// Men det räckte inte till// Hon har ropat på hjälp// Men dom vägra hjälpa till// Hon fick klara sig själv//Men det klarade hon inte// Att bli omtyckt och älskad// Det var vad flickan ville// Men det ville ingen annan// Dom gjorde flickan ledsen//Dom skadade flickan psykiskt (fysiskt) *Slag på käften* // Flickan reste sig upp, rätade på ryggen// Men smärtan lämnade henne inte// Den var igensydd i hennes inre (Levde kvar i hennes minnen) // Flickan var för rädd för att berätta nånting// Hur många kliv hon än gick framåt// Så stod allting ändå still// En liten ensam flickas// Hemska lilla liv// Kan den lilla flickan räddas// Kan den lilla flickan få lite medvind// Jag ska vara helt ärlig, är nybörjare, så det kan ju förklara en hel del ;) haha