Jungsub - Krig
Shue, en krigs text såhära.. Kommer även spelas in senare så fort tid och ork finns, kommer kicka på Toy Soldiers instrumentalen .
langa jävla bra kritik är ni söta <3
Fick lära mig om kriget, taktik och sedan skjut Begav mig in i skiten, mitt liv var redan slut för jag såg alla krigare, som mina vänner nu står jag här ensam, för vindarna dom vänder kulor hit o dit, ser en mamma med sin dotter känslolöst som fan, hur kan dom bli ett offer?! men om man tänker efter, så är den rätt fin, Döden för om man gör motstånd, hamnar man i likhögen stridit i krig, så fan jag är ju avdankad så jag ställer mig, i den jävla gaskammarn! skjuten i brösten, men jag är mer än död för man lever skört, utan leverbröd! men glöm inte barnen, som tjippar andetag hoppas att far, kommer åter varje dag modern blir nervös, ber barnet att springa men kriget är så ont att det får havet att brinna flickan springer fort, men blir skjuten i ryggen modern gråter ännu, vid slutet av dygnet! skotten viner emot mig, får ducka för mitt liv tiden går så segt att jag drunknar in i tid får springa allt jag kan, bara för att klara mig plockar upp min vän, som verkligen har skadat sig soldaten utan känslor, som skjuter hit o dit kommer alltid finnas krig, till slutet av all tid laddar sina bössor, placera, sikta, skjut Modern mår så dålig , hon vill skrika ut! finns alltid stunder då jag saknat mitt liv och ska jag vara ärlig, fan då hatar jag krig!
/pz, jungsub!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
|