I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bdn - du är över, jag har verkligen hittat någon som värmer mig nu!

Vår Hiphop - Lyricism

   

2009-02-14 01:17

bdn - du är över, jag har verkligen hittat någon som värmer mig nu!

Jag är rädd att solen kommer bränna sönder mina önskningar innan jag vågar berätta för dig. Jag är rädd att snön kommer frysa ihjäl mina ord innan de hinner lämna min tunga.

Så jag ligger ensam i min säng och tänker på alla dom gånger du skakat liv i mina smilgropar, och alla de gånger du sa att du alltid skulle finnas där för mig. Du skulle vara mitt spindelnät, redo att spännas ut när jag började falla. Och jag tror att du använde det några gånger utan min vetskap, för jag hittar ständigt spindelväv mellan mina fingrar.

Men du ger mig bara samma leende som du alltid gjort och menar att vi hörs. Era ryggtavlor skrattar hånfullt åt mig när jag står kvar och försöker komma på vad jag gjort för fel. Så jag ligger ensam i min säng och tänker på alla dom gånger du skakat liv i mina smilgropar, och alla de gånger du sa att du alltid skulle finnas där för mig.

Kärleken jag bär på till dig tynger ner mina ögonlock så jag blundar istället. Jag antar att han betyder mer än jag någonsin kommer att göra. För er historia har ett sammanflätat förflutet, och du skrattar när han skrattar. Erat språk är exotiskt och jag har bruna ögon, så jag försöker se ut som om jag inte bryr mig. Men tilliten till mig själv sviker och nu står jag framför er och försöker säga något roligt. Hur kan du inte se att mina armar är en gjutform av din kropp och att mitt huvud har en exakt passform på ditt bröst. Hur kan du inte se?

Jag hade inget du gillade och det gjorde mig bara ännu trasigare. För varje dag så tappar jag en bit i mitt pussel, och hur mycket jag än letar så är de nu försvunna.
Dom säger att man ska ta vara på livet, men jag har fullt upp med att orka leva det. För ju varmare sommaren blir, så blir köldskadorna på min kropp synligare. Och det är inte det att jag ropar efter hjälp, för kan jag själv inte läka såren så det är slöseri med tid att lita på någon annan.

Jag får mitt liv slängt i ansiktet på mig och frågan om vad jag lyckats åstadkommit hittills. Och hur mycket jag tänker så räcker inte mina fingrar åt till mina misslyckanden.
Så tro mig, jag dömer dig inte för att du inte orkar sätta ihop mig.

fuck it...