Tical & Hanut - curiosity killed App
Tical - Vanlig Hanut - Kursiv
skolan måste ha gett dig en massa bulla dagar alla barnen skrattade åt dig från fulla magar stog något om dig i tidningen; att du knulla sadlar? så DU dissar mig? app din jävla bitch kid Bannad från whoa, tillbaka igen så "did you miss me?" du kan inte gå emot mig, kastar bort dig likt en frisbee ganska svårt att leka tuff & hård när man ser på disney såg din diss "lugn och fin punchpralin" Väldigt snyggt men (haha) förfan, 3 comments det var inget häftigt slut och jag rockar bägaren överfull tillomed om jag är "wack" har jag fler tittare än dig, så jävla sjukt, men "it's a fact" Så detta är fanimig sista dissen jag kommer släppa till dig & då har du din sista chans att täppa till mig för med Dina feta rim borde du döda en motherfucka som mig så kom & leta dig in i stugan min & döda en motherfucka som mig Kommer det till kritan så leker jag fan inte.. (besserwisser) säger jag banditer ska du väl vara fin & säga bandité kolla mitt namn mayn! alltid jag som tar sista hiten medans du sitter bredvid med valpögon "amen,passa skiten" din rapp kan nog gemföras som en uppspolad brud på uppåt knark vi har redan hört dina texter, dom är från MBMA jävla copy cat Så klart du kan klaga på mitt när jag försöker vara orginal pissar på dig när fight händer, leker cool trots dina look-a-like texter & (haha) Du går emot mig för du VET att din hype växer
nu talar du ut och du håller dig kortfattad, Sanningen är den att som barn blev du borttappad jag lägger mitt block och penna mot ditt ansikte, låter blyet pensla texten - här passa stiften jag är hänsynslös när jag trycker pennan genom pappret sanna mina ord när jag säger det är vackert.. jag lyfter näven och hugger sista hacket, så App, tysta din käft och skippa snacket!
ryktenerna stämmer, "The Copy Cat App" men glöm inte citatet, "curiosity killed the cat" och jag är laddad med mod och jag är absolut inte feg du är jävligt skev och jag gräver ur ditt kranie med sked så nu kan du medge, medans du fortfarande ser din tid är inne nu och det blir inte mer det är över nu, och skiten blir inte ömsesidig skiten blir flersidig och jag är fortfarande ivrig
se det som en hype, se det som en diss du ser de som en fight, jag ser dig som en bitch du grinar som en brud och sitter och letar efter tamponger stringen åkte upp, bli en man och ta på dig kalsonger alla såg dig på gatan så nu har du ångest nu vet vi att du är en jävla Copy Cat och om ni undrar varför hans ansikte är platt, är det för att Vi har hoppat på App
Ingen ide att skriva nåt här för alla vet ju hurdan han är
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|