Easy Ny låt text
vill veta vad ni tycker och snälla inga hårda ord för jag vill bara veta om det e bra texten redan eller om jag ska tänka på nåt
Dansen i mitt hjärta
Vers: 1
jag har dansen i mitt hjärta/ jag har dansat hip hop i många år/ från jag va 12 till jag va 25/ jag dansa på uteställen och de va chill/ tjejer kom och dansa med mig/ vi dansa vanligt och även sexxy dans/ en del killar gilla inte att deras tjejer dansa me mig/ men vad bryr jag mig om de för jag ville bara dansa/ dansen har hjälpt mig mkt i livet/ jag fick en del tjejer p.g.a min dans stil/ och killar som tjejer gilla de jag gjorde/ men om de va nåt jag inte borde,,säg de då/ nu har jag snöat in mig på musiken istället/ så min unika dans e lagd på hyllan/ men jag hoppas jag får tillbaka samma känsla/ jag har haft i 13 år förut/
Reff:
dansa va hela mitt liv// hela den grejen va underbar// dansa va hela mitt liv// min dans va unik och grym//
Vers: 2
vaxa skorna för nu kommer Easy loss/ va nu undrar ni vem Easy e/ jo det e ju jag som rappar loss/ förut hette jag Mr_X men jag byte/ till ett grymmare namn som Easy/ Easy e som de låter lätt/ har du bestämt dig för nåt så blir de bara Easy/ lätt lätt då blir de på rätt sätt/ kom igen dansa som ni önskar/ hittar ni nåt i livet så ha kvar den känslan/ för det kan va nåt som rädder livet på er/ jag vet vad jag talar om/ när jag dansa hip hop så tänkte jag inte på nåt/ annat än bara hur jag skulle ta stegen och bara flyta på/ dansen har format mig till den jag e idag och även musiken/ jag lägger en rad för att visa er vad jag kan/ för livet innan va de inget jag hann/
Reff:
dansa va hela mitt liv// hela den grejen va underbar// dansa va hela mitt liv// min dans va unik och grym//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|