I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Miwano - The One

Vår Hiphop - Lyricism

   

2009-02-07 18:46

Miwano - The One

Tänkte inte ens slänga upp de här; mer som en cyphertext, eftersom jag skrivit den på några minuter. men läs och kommentera gärna! it's stiiill waay over medioker here.. so peepit;








Why is Miwano not like everybody else? ...//
Fire-hot; heavy as lead, and deadly as well…//
It might be cuz of the liquor I'm sippin, or the swishas I'm hittin'//
The bitches I'm pimpin', or the dope lyrics I'm spittin'//
They always ask me why the content’s so aggressive//
I blame that hood life; the block is so depressive//
Rollin’ and duckin’, cuz cops wanna arrest me//
I brawl when I walk, and I talk with the pencil//
So while you mushy pussies are all sentimental//
... I grip the metal and go mental...// (*BRRAAAP*)
My circle of friends consists of hoodlums,//
Givin’ you goose-bumps, your lines are as tight as bootcut!//
I’m more like skinny jeans//, I shine like the sun –
Call me Kim Il, you’re no sun, ask Billie Jean!// (Hahah!)
And I’m ill as well; so I rap in a sick bag//
I rap about chicks ‘n’ swag, you rap about dicks ‘n’ fags!//










paaooow..

twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2009-02-08 16:41
peeepitduudes.
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2009-02-08 17:04
Du brukar skriva mycket, mycket bättre tycker jag... men cyphertext...:)

Rimmen är bra, innehållet är rätt tråkigt (blev lite ledsen när jag läste, du brukar alltid ha innehållet helt on-topic), och jag tycker att dina punchlines är lite fattiga här (förutom det där med Billie Jean, den var rätt bra, fast ingen höjdare)

gillades inte så mkt, ta dig tid att skriva en text - whoa vet att du kan!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2009-02-09 12:04
nickes; tack för läsningen och feeden. faktiskt så håller jag med dig helt... jag tror inte jag nånsin lagt upp en sånhär snabbt skriven text (i lyricism - bara i cypherforumet)...


så därför är You're Not Authentic! och The Punch-line King is Back! att rekommendera ;) - kolla dom istället!
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2009-02-09 12:25
Jo måste hålla med niickees p´å denna, Men du är definitivt duktigt.