Vad händer med mig
Vad fan är det som händer med mig jag måste berätta det här för dig Jag älskar dig även fast vi inte har haft sex hur fan ska jag förevigt bara kunna vara din vän Vad fan är det som händer med mig det känns som att ett spänne spänner fast mig I en stol mitt i ett hav fyllt med känslor nåt jag aldrig har haft, har skyllt på mitt sjuka tankesätt Men så sjuk kan jag ju inte ha varit för så fort jag ser dig blir jag normal igen Och så fort jag går ifrån dig blir jag mitt vanliga jag igen sjuk, smal, kall och går alltid rakt på sak Jag vette fan vad det är som händer med mig jag saknar dig även fast vi bara har en relation som vänner Jag kanske skulle ta tempen på mig själv för det är fan något i mig som inte stämmer Hjärtat känns varmt, det har alltid varit kallt jag skäms, du måste fan ha tagit allt som finns i mig, observerat, absorberat kollat om det fungerar och sedan opererat för vad fan är det annars som händer med mig?! skulle aldrig ens ha kommit på tanken att skriva den här kärleks texten innan dig
En jävligt ovanlig text för mig..
You keep believing, I'll keep evolving
|