hon är flickan tjoh, är en tjej på kring 14 år, har skrivit ganska mycket genom åren men förrän nu har jag börjat rappa om det, så det känns skönt. skulle bara vela veta vad ni tycker om mina texter, ge mig gärna tips, tar gärna åt mig om vad som kan förbättras. har många fler texter men denna är mer ny, kram :)reffversdet finns en flicka, som hade det så himla bramen som allt annat så ändras det en dagaldrig att någon trodde att hon skulle få problemmen tiden visade att de skulle ha felunder förskolan hade hon det så underbartfolk älskade henne verkligen för den hon varmen så fort det började handla om att se bra utså ändrades och skulle inte få ett lyckligt slutkring tvåan blev hon psykiskt mobbadskrattade och såg på henne som om hon var rubbadmen innerst inne visste hon vad som har rättatt de inte ville få henne att må dåligt på detta sättfrån en början hade hon en vän som fanns därsom tröstade henne och gav henne hjälpmen orden började verkligen att bli slagatt hon måste stå ut med det varge dagreffvershon hade ingen aning om hur hon skulle göraatt hennes drömmar och tid skulle förstörasför hon hade inte längre hennes älskade vänoch att prata med sina lärare var inte mycket till hjälphon stog verkligen på sig själv men det är så tungt då på ens axlar står en världsom är så orättvis som behandlat henne felhon trodde verkligen inte att de skulle bli större problemhon levde i sin tystnad tills folk börja se hennepå skolan en dag så fick och ett hej och blev synlig igende började bli bra kompisar men de tog bara allt, och hon hade förloratinte bara vänner utan även sig själv att trodet ända hon gjorde var att önska att någon förstodpå kvällarna hörde hon vad folk hade sagt eka i huvudetatt folk höll på med sån dumhetreffversinte bara det, hennes skola blev som en mardrömhon kunde bara tänka på nätterna och fick ingen sömninom sig visste hon att hon skulle klara detmen det var så djupt att hon inte hitta defolk sa att hon tyckte synd om sig självmen klart hon inte gör, detta är speciellthon ville ju bara världen väl inte skitmen hon berömmer sig själv för att hon tagit sig hitnågra gånger har hon inte velat leva längremen hon vet att hon inte är ensam i världendet är få som tror hennes ord att hon gick efter en vänförst var det hon men nu är det en vänså folk ska inte tro att hon tycker synd om sig självmen hon är rätt säker på att andra också behöver hjlälpdet är inte fel så för er som haft det tufftvåga fråga, även om det är tungt